قیمت فروش پوکه معدنی 09183729556

قیمت پوکه معدنی

قیمت پوکه معدنی در تهران

قیمت پوکه معدنی بر اساس جنس و کیفیت این سنگ مشخص می گردد. پوکه های معدنی امروزه از جمله مهم ترین ترکیبات در بخش های صنعتی، کشاورزی و هم چنین ساختمان سازی به شمار می روند. استفاده از این ترکیبات تاثیرات ویژه و مهمی در بهبود کیفیت کار و هم چنین نتیجه نهایی خواهد داشت.

خروج گاز هایی از آتشفشان و سرد شدن آن ها تمام فرآیند تولید

پوکه معدنی است که به طور کلی می توان شاهد آن بود. امروزه

استفاده از پوکه های معدنی تا حد قابل توجهی در زمینه های یاد

شده افزایش یافته است که نشانه ای از موثر بودن این سنگ ها می باشد.

قیمت پوکه معدنی در ایران

پوکه به صورت طبیعی و کاملا استاندارد در کشور تولید می شود.

این موضوع ارتباط مستقیمی و موثری در قیمت گذاری آن برای خریداران خواهد داشت.

از آن جایی که پوکه های معدنی به عنوان گزینه ای کاملا ایده آل در حوزه های صنایع شناخته می شوند،

استفاده از آن ها امروزه بیش از گذشته احساس می گردد.

پوکه معدنی از نظر جنس و حتی رنگ متفاوت است.

به همین علت کاربرد های متفاوت و متنوعی نیز دارد و این موضوع در نهایت بر قیمت آن اثرگذار خواهد بود. رنگ پوکه عموما سفید یا خاکستری است و درجه سختی آن نیز متنوع می باشد. درجه بندی های مختلف پوکه از ذرات مختلف غباری تا قطعه هایی بزرگ را شامل می شود.

مهم ترین عوامل موثر در قیمت پوکه معدنی

عموما برخی از محصولات معدنی و طبیعی دارای قیمت های بیشتری در مقایسه با نمونه های صنعتی و غیر طبیعی هستند. پوکه معدنی نیز در این دسته بندی جایگاه ویژه ای را از آن خود نموده است. پوکه ها در برخی از نواحی دارای درجه کیفیتی بالاتری هستند و این موضوع از جمله عوامل موثر دیگری است که قیمت گذاری به واسطه آن شکل می گیرد.

به صورت کلی پوکه معدنی با ویژگی هایی نظیر تخلخل، تراکم پذیری، وزن کم و جنس مورد بررسی قرار می گیرد. اندازه پوکه و هم چنین نوع جنس آن از سری ویژگی های مهمی است که قیمت نهایی این ماده معدنی را مشخص می نماید. پوکه در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و این موضوع اهمیت کیفیت آن را بیش از پیش افزایش می دهد.

از جمله عوامل مهمی که قیمت و کیفیت پوکه را تعیین می نمایند، باید به کدام موارد اشاره کرد ؟

  • اندازه و ابعاد پوکه
  • شیوه و نحوه خرید پوکه
  • وزن پوکه معدنی
  • درجه و میزان تخلخل
  • درجه م میزان جذب آب
  • رنگ پوکه
  • ساختار و ظاهر پوکه

برای اینکه بتوان بهترین قیمت را در مراحل خرید پوکه شاهد بود، توجه به نکات یاد شده اهمیت بالایی خواهد داشت. این نکات تعیین کننده درجه و میزان کیفیت پوکه معدنی هستند و بر همین اساس نیز در قیمت گذاری آن موثر خواهند بود.

ایران از جمله کشور های تولید کننده پوکه است که می توان در آن شاهد انواع گوناگونی از پوکه با درجه بندی های مختلف بود. پوکه قروه از اصلی ترین نمونه های این ماده است که بر اساس کیفیت ایده آل مورد توجه خریداران قرار می گیرد.

ترکیب شیمیایی پوکه چیست؟

ترکیب شیمیایی پوکه از رسوب به رسوب دیگر متفاوت است ، اما پوکه در درجه اول دی اکسید سیلیکون (سیلیکات آلومینیوم آمورف) ، مقداری اکسید آلومینیوم و مقدار کمی اکسید دیگر است.

تصویر زیر ترکیب شیمیایی پوکه هس را نشان می دهد.

پوکه معدنی

مواد معدنی موجود در سنگهای پوکه چیست؟

به طور دقیق ، هیچ ماده معدنی در پوکه وجود ندارد. یک ماده معدنی یک جامد بی نظیر با ترکیب شیمیایی مشخص و ساختار بلوری است. در مقابل ، پوکه نام سنگی است که بیشتر از حباب های گاز درون لیوان آتشفشانی تشکیل شده است. در این زمینه ، “شیشه” ماده ای است که به سرعت از ذوب آتشفشانی قبل از اینکه کریستالها فرصت تشکیل پیدا کنند ، جامد می شود. از آنجا که در یک لیوان کریستال وجود ندارد و از آنجا که ترکیب شیمیایی پوکه می تواند بسته به ماده ذوب شده از آن جامد باشد ، هیچ ماده معدنی در پوکه وجود ندارد.

پوکه پلوتونیک است یا آتشفشانی؟

پوکه در حین بالا آمدن یا برخاستن از یک آتشفشان ، حالت کف آلود خود را تشکیل می دهد. بنابراین ، آتشفشانی.

در عمق = پلوتونیک جامد نشده است.

سنگ پوکه از چه چیزی تشکیل شده است؟

بیشتر پوکه ها از ماگما فوران می کنند که بار زیادی گاز دارند و دارای ترکیب ریولیتی هستند. بندرت ، پوکه می تواند از ماگمای شارژ شده با گاز از ترکیب بازالت یا آندزیت خارج شود.

بنابراین پوکه معمولاً بیشتر از ریولیت تشکیل شده است ، اما گاهی اوقات می تواند از بازالت یا آندزیت ساخته شود.

سوراخ های پوکه چگونه ایجاد می شوند؟

از گاز ، دقیقاً مانند کف که در بالای دیگ جوشان آب یا روی دریا تشکیل می شود. وقتی یک آتشفشان فوران می کند ، می تواند سنگهای مذاب آن را به طرق مختلف دفع کند. این می تواند به آرامی جریان یابد ، و سنگ متراکم با سوراخ های کمی ایجاد کند. اگر گدازه در داخل آتشفشان تحت فشار باشد ، به هوا پرتاب می شود. هنگامی که در معرض هوا قرار می گیرد ، گدازه به سرعت خنک می شود و گازها فرار می کنند ، بنابراین سنگ سبک و متخلخل ایجاد می شود. پوکه به قدری پر از حفره است که می تواند روی آب شناور شود. بسته به نوع مواد معدنی مذاب در گدازه که خارج می شود و مدت زمان سخت شدن آن ، سنگ حاصل می تواند شیشه (ابسیدین ، بدون سوراخ قابل مشاهده) ریولیت (سخت تر از پوکه ، اما پر از سوراخ) ، به پوکه باشد. مطمئناً زمین شناسانی در Quora وجود دارند که می توانند آن را از نظر فنی بهتر توضیح دهند ، اما این ایده اصلی است.

چرا سنگ پوکه روی آب شناور است؟

پوکه پر از حفره هایی است که پر از گاز است. در اصل یک کف جامد است.

وقتی جسمی در آب قرار می گیرد ، گرانش آن را به پایین می کشد و آب را جابجا می کند. اگر وزن آب جابجا شده از وزن جسم بیشتر باشد ، شناور می شود. هرچه اختلاف بیشتر شود ، از آب بیشتری که شناور است ، اپسیلون شناور می شود.

قایق های چند تنی به دلیل این اصل شناور هستند. گفته می شود اولین بار توسط یونانی باستان به نام ارشمیدس بیان شده است.

ا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *