Pumice Aggregate یک شیشه آتشفشانی بسیار وزیکولار با چگالی کم است که عمدتا از سیلیس SiO2 تشکیل شده است. محتوای بالای سیلیس (70٪ در گرم در هر گرم 100 گرم) بر افزایش کیفیت سخت پوستی و سختی مواد و مقاومت آن در برابر حمله شیمیایی تأثیر مثبت می گذارد.

 

Pumice Aggregate در بلوک های بتونی سبک وزن که بصورت مخلوط شده و یا به عنوان ترکیبی کاملاً مخلوط می شوند ، بسیار توصیه می شود. در سنگ چدن به عنوان یک ترکیب پشتیبان سبک و آستر دودکش دودکش. سازه های پیش ساخته سبک وزن شامل پانل ها ، غلاف ها ، پست های حصار ، تیرها و راه پله ها.

 

مصالح جمع شده پمسی مطابق با EN 13055-1: 2003 (سنگین وزن برای بتن ، ملات و ملات).

 

گسترش خشت

 

Expanded Clay Aggregate گندله شده و در یک کوره دوار با دمای بسیار بالا شلیک می شود. در اثر آتش سوزی ، ترکیبات آلی موجود در خاک رس باعث می شود گلوله ها در حال گسترش و تبدیل شدن به لانه زنبوری باشند در حالی که سطح خارجی هر گرانول ذوب می شود. گلوله های سرامیکی حاصل از وزن سبک ، متخلخل بوده و از مقاومت در برابر خرد کردن بالایی برخوردار هستند.

پوکه معدنی

Expanded Clay در تعداد فزاینده ای از برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت ساخت و ساز ، آن را به طور گسترده ای در تولید بلوک های بتونی سبک و همچنین مواد عایق صوتی و حرارتی و مواد پوشش دودکش و دودکش مورد استفاده قرار می دهد. همچنین به عنوان پشتیبان ساختاری در برابر پایه ها ، دیوارهای نگهدارنده ، پل های سقفی و غیره استفاده می شود.

 

Techfil Europe همچنین درجه خاصی از رسانه Expanded Clay را تولید می کند

که به کنترل آلودگی کمک می کند. Clay Expanded ما بعنوان یک محصول فوق العاده

کار می کند که در تصفیه خانه های فاضلاب

از گیاهان فاضلاب برای تصفیه هوا استفاده می شود.

Expanded Clay همچنین به دلیل نصب آسان ، مقرون

به صرفه و قادر به دستیابی به نتایج عالی ، معمولاً در مخازن دوغاب استفاده می شود.

 

 

لطفا در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا در مورد دامنه کامل ما صحبت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *