پوکه معدنی یا سنگ پا ؟ سنگ پومیس طبیعتی بسیار متخلخل است و آب و هوا را در خود نگه می دارد. سنگ معدن پومیس ما (معادن) در NEVSEHIR. پومیس از شیشه بسیار ریز وزیکولی پیروکلاستیک با دیوارهای حبابی بسیار نازک و شفاف از سنگ آذرین اکستروژن اکستروژن تشکیل شده است. پومیس معمولاً از نظر رنگی کمرنگ است ، از سفید ، کرم ، آبی یا خاکستری گرفته تا سبز-قهوه ای یا سیاه. هنگامی که گازهای آتشفشانی در حال حل مجدد از حباب ماگما چسبناک هستند تشکیل می شوند که در اثر ماگما چسبناک باقی می مانند.

استخراج سنگ پوکه معدنی یا سنگ پا :

استخراج پمپ فرایندی سازگار با محیط زیست است که در مقایسه با سایر روش های استخراج معادن انجام می شود زیرا صخره آذرین به صورت جمع سست در سطح زمین قرار می گیرد. مواد به روش گودال باز استخراج می شوند. برای دستیابی به توده های با کیفیت خالص ، خاک ها توسط ماشین آلات حذف می شوند. از صفحه های پوسته پوسته شدن برای فیلتر ناخالصی سطحی خاک های آلی و سنگ های ناخواسته استفاده می شود.

موارد استفاده از Pumice Pumice ماده ای بسیار سبک ، متخلخل و ساینده است و قرن هاست که در صنعت ساخت و ساز ، چاه های نفت و صنایع زیبایی و همچنین در طب اولیه مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین از آن به عنوان ساینده استفاده می شود ، به خصوص در جلا دادن ، پاک کن مداد و تولید شلوار جین سنگی. از پومیس نیز در صنعت ساخت کتابهای اولیه برای تهیه کاغذهای کاغذی و چسبندهای چرمی استفاده می شد. تقاضای زیادی برای توده مخصوصاً برای تصفیه آب ، مهار نشت مواد شیمیایی ، تولید سیمان ، باغبانی و به طور فزاینده برای صنعت حیوانات اهلی وجود دارد.

ساخت چاه نفت:

پومیس برای ساخت چاه های نفت بسیار مفید است. سنگ پوکه معدنی طبیعتی بسیار متخلخل است و آب و هوا را در خود نگه می دارد. این مزایای زیادی را برای تولید کنندگان نفت فراهم می کند.

داروهای اولیه:

پومیس بیش از 2000 سال است که در صنعت داروسازی استفاده می شود. در طب چینی باستان از آرامش زمین به همراه میکا زمین و استخوان های فسیل شده به چای برای آرام کردن روح استفاده می کرد. این چای برای درمان سرگیجه ، حالت تهوع ، بی خوابی و اختلالات اضطرابی استفاده می شد. همچنین از گرفتگی هایی از این دست برای کمک به جای زخم به روش سالم تر استفاده می شد.

مراقبت شخصی:

صابون شکاف دار؛ پومیس هزاران سال به عنوان ماده ای در مراقبت شخصی استفاده شده است. این ماده ساینده است که می تواند به صورت پودر یا به عنوان سنگ برای از بین بردن مو یا پوست ناخواسته استفاده شود. یک روند معمول این بود که موهای بدن را با استفاده از کرم ، تیغ و سنگ سنگی از بین ببرید.

استفاده از باغبانی:

خاک خوب به آب کافی و بارگیری مواد مغذی و همچنین تراکم کمی نیاز دارد تا امکان تبادل آسان گازها فراهم شود. ریشه گیاهان نیاز به انتقال مداوم دی اکسید کربن و اکسیژن به داخل و از سطح آن دارد. پومیس به دلیل داشتن خواص متخلخل ، کیفیت خاک را بهبود می بخشد ، آب و گازها به راحتی از طریق منافذ قابل حمل می باشند و مواد مغذی در سوراخ های میکروسکوپی قابل ذخیره هستند.

پوسته صنعتی ساینده:

پومیس به طور گسترده ای به عنوان ساینده صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که محافظت از سطح آن بسیار مهم است. درجه های مختلف و درجه های ترکیبی از کف پوش استفاده می شود: شیشه لهستانی ، تخته مدارهای الکترونیکی تمیز و بافت ، صفحات لیتوگرافی تمیز ، آماده سازی سطوح فلزی برای آبکاری ، چرم گاومیش و چوب های مبلمان خوب ، به عنوان یک رسانه تمیز برای چیزهایی مانند دکمه ها ، کارد و چنگال ، قطعات فلزی یا پلاستیک کوچک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *