قیمت فروش پوکه معدنی 09183729556

قیمت خرید پوکه معدنی

قیمت خرید پوکه معدنی

سایت ایران پوکه به صورت آنلاین قیمت خرید پوکه معدنی را برای مشتریان ارائه می دهد و توسط مشاورین مجرب در این زمینه مشاوره لازم در این خصوص را دارد.

پوکه معدنی چیست

پوکه (Pumice) یک سنگ آتشفشانی با چگالی کم است که از شیشه های آتشفشانی بسیار حفره ای ، خشن ، بافت ، تشکیل شده است که ممکن است حاوی کریستال باشد یا نباشد.

به طور معمول رنگ روشن است. پوکه هنگامی ایجاد می شود که سنگ بسیار تحت فشار و بسیار تحت فشار از آتشفشان خارج شود.

پیکربندی غیرمعمول کفدار پوکه به دلیل خنک سازی سریع سریع و کاهش فشار سریع اتفاق می افتد. این فرآیند همزمان حبابهای حاصل از گازهای حل شده در گدازه را منجمد کرده و آنها را در یک ماتریس حفظ می کند ، که به پوکه بافت بسیار متخلخل می بخشد. روند بسیار منحصر به فرد شکل گیری پوکه ، سنگی با چگالی بسیار کم ایجاد می کند. در حقیقت ، پوکه تنها سنگی است که در آب فرو نمی رود! پوکه در امتداد سطحی که سنگهای دیگر در اعماق فرو می روند شناور است.برای درک چگالی عالی است و می تواند در آزمایشات کلاس استفاده شود.

پوکه معدنی در کشاورزی

سنگ پوکه را می توان هم به عنوان یک بستر و هم به عنوان ماده تشکیل دهنده مخلوط خاک برای گیاهان استفاده کرد.

در کشاورزی و به ویژه در کشت های هیدروپونیک می توان از سنگ پوکه به عنوان بستر اصلی استفاده کرد.

استفاده از سنگ پوکه معدنی به عنوان بستری دارای مزایای زیادی است.

“از نظر طبیعت ، محصول قوی و سبک وزن است. رطوبت را به خوبی جذب و آزاد می کند. بنابراین ، وقتی گیاه بیش از حد آبیاری شود ، سنگ پوکه آب را جذب می کند و در زمان هایی که گیاه به آب نیاز دارد ، می تواند به راحتی آن را از آن بگیرد. سنگ پوکه. ” علاوه بر این ، این محصول کاملاً طبیعی و سازگار با محیط زیست است زیرا به طور طبیعی استخراج می شود و محصولی نیست که توسط هر فرآیند تولید شود. “می توان آن را فوری استفاده کرد. خوب ، تقریباً بلافاصله. تنها” منفی “جنبه سنگ پوکه این واقعیت است که قبل از استفاده از آن باید تمیز شود. اما این کار با خیساندن آنها در آب به راحتی انجام می شود. این مورد نیز باید هنگام استفاده مجدد از آنها انجام شود. که آنها را به یک محصول پایدار نیز تبدیل می کند. ”

خرید پوکه معدنی

اطلاع از قیمت خرید پوکه معدنی به عنوان یکی از مواد پر مصرف در ابعاد مختلف زندگی اهمیت زیادی دارد.

از آنجا که بیشتر خریداران به صورت عمده نسبت به خرید و فروش اقدام می کنند، و شناخت لازم در خصوص انواع پوکه را دارند، خرید آنلاین می تواند گزینه خوبی محسوب شود.

با امکان خرید پوکه معدنی به صورت اینترنتی مشتریان می توانند بدون هیچ اتلاف وقتی پوکه مورد نیاز خود را در کوتاهترین زمان ممکن خریداری کنند.

حذف واسط های فروش و ارتباط مستقیم با تولید کننده اصلی از عوامل جلب نظر مشتریان به این سبک از خرید می باشد.

ایران پوکه با ایجاد شرایط فروش آنلاین در برآورده سازی این نیاز مشتریان موثر عمل نموده است.

قیمت پوکه معدنی

قیمت در خریدهای ما نقش عمده ای را ایفاء می کند، اهمیت این امر زمانی نمود پیدا می کند که ما در حال خرید یک محصولی به صورت عمده باشیم.

پوکه معدنی به عنوان یکی از پرمصرف ترین مواد معدنی می باشد که نقش زیادی در صنایع مختلف دارد.

تنوع در تولیدات و قیمت های متغیر متناسب با میزان و نحوه خرید ما را برآن داشت که بتوانیم خدمات خود را به صورت آنلاین در سایت ایران پوکه عرضه کنیم.

از آنجا که مشتریان ما در اولین خرید جزو مشتریان ثابت مجموعه شده اند، به یقین می تواینم از کیفیت خدمات خود به عنواتن رمز موفقیت خود در بازار این حوزه حرف بزنیم.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *