قیمت فروش پوکه معدنی 09183729556

سوله نیم طبقه

نحوه اضافه کردن نیم طبقه به سوله

طبقه نیم طبقه یک راه عالی برای به حداکثر رساندن ذخیره سازی در ساخت سوله شما است. فضای اضافی کف از ارتفاع داخلی سوله استفاده می کند و گزینه های شما را بدون ساخت سوله بزرگتر و گرانتر گسترش می دهد.

در این مقاله مزایای نیم طبقه را توضیح می دهیم و توصیه های نصب خود را برای دستیابی به سازگاری و صرفه جویی در هزینه به اشتراک می گذاریم. 

 

نیم طبقه چیست؟ 

سوله نیم طبقه

برگرفته از کلمه ایتالیایی “وسط”، یک نیم طبقه بالای طبقه همکف اما پایین تر از طبقه دوم استاندارد ساخته شده است. به طور معمول، طبقات نیم طبقه دارای سقف های کم و در برخی موارد، دیوارهای زاویه دار هستند که توسط مهاربندی سقف دیکته می شوند. در طراحی سوله معمولا از نیم طبقه برای ادارات و انبارها استفاده می شود. 

مزایای نیم طبقه

  • ظرفیت ذخیره سازی را افزایش می دهد
  • مقرون به صرفه تر از ساخت سوله بزرگتر است
  • تطبیق پذیری
  • بهره وری عملیاتی را بهبود می بخشد.

نحوه نصب نیم طبقه

در زیر، ملاحظات کلیدی را که باید هنگام ساخت یک طبقه نیم طبقه رعایت کرد، بیان کرده ایم. 

تابع

هدف از میزانسن شما تعیین می کند که چگونه باید آن را طراحی کنید. به عنوان مثال، ذخیره سازی معمولا نیاز به قفسه بندی کوتاه مدت و طولانی مدت دارد. اگر قصد دارید از آن به عنوان فضای اداری استفاده کنید، ممکن است به نقاط برق، فضای میز، تهویه و عایق نیاز داشته باشید. بسیاری از کسب و کارها از یک سطح برای ذخیره سازی و دیگری به عنوان دفتر یا اتاق استراحت استفاده می کنند.

هنگامی که در خرده فروشی استفاده می شود، درجه بندی آتش برای طبقه نیم طبقه، پله های دسترسی و نرده ها اعمال می شود. کارکردهای دیگر شامل گسترش امکانات تولید یا بسته بندی است.

وزن

نیم طبقه شما باید محکم و بادوام باشد تا بتواند وزن تمام تجهیزات، محصولات و مواد ذخیره شده در آنجا را تحمل کند. ناگفته نماند، همچنین نیاز به تحمل ترافیک روزانه پیاده و بار دارد!

درک الزامات ظرفیت بار یک مرحله مهم در هنگام برنامه ریزی یک طبقه نیم طبقه برای اطمینان از رعایت استانداردهای لازم برای ایمنی و کیفیت است. از آنجایی که ظرفیت بار بستگی به استفاده مورد نظر از میزانسن دارد، باید با مهندسان و سازندگان سوله با تجربه کار کنید که می توانند طراحی و مشاوره فنی مناسب را ارائه دهند. توصیه می کنیم قبل از ساخت نیم طبقه  با ما مشورت کنید .

اندازه

بر اساس هدف ساخت سوله خود، باید اندازه نیم طبقه خود را تعیین کنید. در نظر بگیرید که شکل، عرض، طول و ارتفاع چگونه با نیازهای شما مطابقت دارد. ما توصیه می کنیم اندازه را افزایش دهید تا امکان گسترش و انعطاف پذیری در آینده فراهم شود. برای کسب و کارها معمول است که روش های جدیدی برای استفاده از سوله های خود از جمله نیم طبقه ایجاد کنند. 

دسترسی داشته باشید

برای دسترسی به نیم طبقه، به یک راه پله با نرده نیاز دارید. بسته به اینکه سوله شما برای استفاده عمومی یا خصوصی است، استانداردهای هندریل متفاوتی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید. در اینجا می توانید در مورد استانداردهای هندریل اطلاعات بیشتری کسب کنید .

در مواقع اضطراری، میزانسن شما به وسیله ای مناسب برای فرار نیاز دارد. در همه زمان ها، بدون توجه به عملیات شما، باید به راحتی به پله ها دسترسی داشته باشید. این باید در چیدمان سوله شما در نظر گرفته شود.

عایق

اگر نیم طبقه شما به عنوان یک فضای اداری استفاده می شود، ممکن است برای بهره وری انرژی و راحتی نیاز به عایق بندی داشته باشد. این اطمینان حاصل می کند که کارکنان شما می توانند به طور موثر در یک محیط امن و سالم کار کنند. عایق مورد نیاز سوله های فولادی بزرگ به محل شما بستگی دارد، بنابراین برای مشاوره با کارشناسان ما صحبت کنید

نحوه نصب طبقات نیم طبقه در سوله آرکا سقف

سوله نیم طبقه

اگر به یک سوله بزرگ با نیم طبقه نیاز دارید، سوله آرکا سقف می تواند کمک کند. تیم مجرب ما در ساخت سوله های فولادی سازه ای بزرگ تا 60 متر تخصص دارد. سوله های ما برای به حداکثر رساندن عملکرد و سازگاری در آینده طراحی شده اند، به همین دلیل است که ما از همان ابتدا طبقه های نیم طبقه را در نظر گرفته ایم. 

1. مشاوره طراحی

اولین قدم در فرآیند ما بحث در مورد نیازهای شماست. از آنجا، ما یک طرح و پروپوزال سوله را توسعه خواهیم داد. اگر یک نیم‌ساخت می‌خواهید، ما آن را در ساختار اصلی قرار می‌دهیم زیرا اغلب مقرون به صرفه‌تر از بازسازی آن در آینده است. 

2. طرح پیشنهادی

بر اساس نیازها و ترجیحات شما، یک پروپوزال تهیه و به شما ارائه خواهیم کرد. وقتی از برنامه ها راضی بودید به مرحله رضایت می رویم.

3. تصویب شورا

تمام سوله های ما توسط یک مهندس سازه مستقل مهندسی شده است. ما به شما توصیه می کنیم که درخواست شورای خود را تکمیل کنید، اما در صورت لزوم می توانیم در مورد درخواست ها کمک کنیم. 

4. ساخت و ساز

ساخت سوله ما یک فرآیند ساده پیچ و مهره ای است. هر کیت همراه با قفس پایه، پیچ و مهره، پیچ، لوله های پایین، ناودان، چشمک زن، DVD نصب و مجموعه ای واضح از دستورالعمل ها ارائه می شود. ما همچنین یک مدیر پروژه اختصاصی را برای کمک به شما در کل ساخت تعیین خواهیم کرد.

اگر در طرح کانکس خود یک نیم‌ساخت گنجانده شده است، هر آنچه که نیاز دارید در کیت سوله گنجانده می‌شود. وقتی سوله کامل شد، می‌توانید فوراً از آن استفاده کنید و از مزایای سرمایه‌گذاری خود بهره ببرید. 

سوله های فولادی بزرگ در ایران

با سالها در صنعت ساخت و ساز، arcasaghf قابل اعتماد، با تجربه است و اینجا برای کمک است. ما می دانیم که یک سوله جدید یک سرمایه گذاری است، به همین دلیل است که تیم ما تمام جنبه های پروژه شما را انجام می دهد تا سوله شما را به طور موثر تکمیل کند. علاوه بر این، قیمت نعوظ ما شامل همه موارد زیر است: 

  • سوراخ اسکله خسته کننده
  • کرایه جرثقیل
  • اجاره بالابر قیچی
  • محل اسکان خدمه نعوظ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *