قیمت فروش پوکه معدنی 09183729556

قیمت پوکه در شهرستان ها

قیمت پوکه در شهرستان ها

قیمت پوکه در شهرستان های مختلف بنابر فاصله و دوری و نزدیکی به معدن متفاوت است. همچنین انواع پوکه های مختلف دارای قیمت های مختلف می باشند که بارگیری و تناژ و مقدار پوکه سفارش داده شده هم می تواند در قیمت آن موثر باشد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت پوکه در شهرستان ها، میزان وزن در خواستی برای پوکه معدنی است. وزن مخصوص پوکه معدنی بر حسب متر مکعب محاسبه می شود. اما پوکه ماسه ای مستثنی است، که بر حسب تن محاسبه می شود. همچنین یک روش دیگر استفاده از کیلو گرم است که برای تخمین قیمت تمامی پوکه ها کاربرد دارد. عامل تاثیر گذار دیگر بر قیمت پوکه در شهرستان ها که شاید پنهان باشد بسته به کیفیت پوکه معدنی است. هر چه پوکه سبک وزن تر باشد، تخلخل بیشتری داشته باشد  و چگالی آن کمتر باشد دارای استحکام و کیفیت بالاتری می باشد و میزان قیمت آن با توجه به شرایط و کیفیت پوکه در نظر گرفته می شود. نه قیمت های که بصورت دلخواه روی آنها گذاشته می شود. علاوه بر موارد یاد شده باید مسیر حمل پوکه ، معدن مورد نظر ، شکل تهیه آن ، نوع سیستم باربری را نیز در قیمت نهایی در شهرستان ها نظر گرفت. با توجه به موارد یاد شده سایت ایران پوکه برای تسهیل در خرید مصرف کنندگان شهرستانی که به دلیل بعد مسافت، شاید اطلاع از چند و چون کار و اطلاع از جزییات مختلف مسائل مربوط به پوکه مشکل باشد اقدام به راه اندازی سایت ایران پوکه نموده است شاید بتواند گره از کار مصرف کنندگان شهرستانی بگشاید.

 

 

پوکه چیست و چه استفاده هایی دارد

پوکه سنگ ها و گدازه های آتشفشانی است که در طی سالهای دور در اثر فوران آتشفشان ها در جاهای مختلف جهان بخصوص ایران از درون زمین خارج شده و در اثر تماس با آب و هوای آن منطقه با خارج شدن گازها از درون این ‌مواد مذاب به صورت سنگ های متخلخل و پوکی در آمده اند که از استحکام و ‌مقاومت بالایی برخوردار بوده و به دلیل وزن سبک، برای استفاده در کارهای مختلف مورد توجه انسان ها قرار گرفته اند. پوکه ها بطور کلی به دو دسته پوکه معدنی و صنعتی تقسیم می شوند. که روال این تقسیم بندی به این صورت است که پوکه های معدنی موادی هستند که پس از خروج از معادن واقع در مراکز آتشفشانی برای فرآوری به کارخانه های مختص این کار فرستاده شده و در این کارخانه جات بر اساس خواص و ویژگی های آن مواد به قطعاتی با اندازه های مختلف تقسیم می شوند.

سپس هر کدام بنابر ویژگی های خود مختص به کار های خاصی هستند و در مورد پوکه های صنعتی روال کار به این صورت است که پودر و یا خاک مخصوص که حاصل فوران های آتشفشانی است به کوره های خشک و ویژه ای فرستاده می شود تا با آب قاطی شده و در درجات بسیار بالا به پوکه هایی با عیار های متفاوت تبدیل شوند.
پس از طی این مراحل هر کدام این پوکه ها آماده ارسال به بازار و رسیدن به دست مصرف کننده می شوند.
سایت ایران پوکه با داشتن اطلاعات کامل درباره همه معادن موجود و انواع پوکه های تولید شده می تواند بعنوان یک منبع معتبر برای خریدی مطمئن و دسترسی به انواع پوکه در همه جا حتی شهرستان های دور افتاده باشد.

مصرف کنندگان شهرستانی برای تهیه پوکه مناسب با چه مشکلاتی روبرو هستند؟

مهمترین مشکل مصرف کنندگان شهرستانی فاصله و بعد مسافت است که می تواند بر قیمت تمام شد پوکه بسیار تاثیر گذار باشد.
دومین مشکل بزرگ مصرف کنندگان شهرستانی پوکه عدم دسترسی به مراکز فروش پوکه به دلیل دوری و بعد مسافت می باشد.

سومین مشکل مصرف کنندگان شهرستانی پوکه عدم اطلاع از انواع پوکه و چگونگی استفاده از این نوع پوکه ها می باشد. که می تواند در خرید انواع پوکه با کارکرد های متفاوت بسیار تاثیر گذار باشد.
بر فرض به دلیل گسترش فرهنگ سبک سازی بناها و سازه ها این فرهنگ به شهرستان ها هم منتقل شده است و اگر کسی بخواهد مثلا برای سبک سازی طبقات و انجام شیب بندی پشت بام از پوکه استفاده کند. باید بداند چه نوع پوکه ای با چه میزان از چگالی بخرد که هم سازه او در آینده آسیب نبیند و هم در وزن و تناژ و قیمت دچار مشکل و خسارت نشود.

به همین دلیل مسؤولان سایت ایران پوکه با در نظر گرفتن مشکلات مصرف کنندگان شهرستانی اقدام به ایجاد سایت پوکه ایران کرده اند تا هر کس در هر نقطه از ایران با دسترسی به وسایل ارتباطی بتواند با دسترسی به اطلاعات مربوط به انواع پوکه معادن مختلف، پوکه های موجود در بازار و ریزو درشت قیمت های آن ها، نسبت به خرید پوکه مورد نیاز خود اقدام نماید.

تاثیر وسایل حمل و نقل در قیمت پوکه در شهرستان ها

وسایل حمل و نقل تاثیر زیادی در قیمت تمام شده پوکه می توانند داشته باشند. حتی ظرفیت وسایل حمل و نقل هم می تواند در این امر تاثیر گذار باشد. مثلا باری را که می توان به وسیله دو ماشین باری حمل کرد. به صورت تجمیع در یک ماشین با ظرفیت بزرگ تر برای حمل آماده کرد که می تواند تاثیر غیر قابل انکاری در قیمت کلی تمام شده داشته باشد.

شرکت های مختلف حمل و نقل در سطح کشور شاید تابع مقرارت وزارتخانه های متبوع خود باشند ولی هر کدام روش و روال خود را برای حمل و جابجایی بار دارند که عدم آشنایی با روال و روش این شرکت ها می تواند بر قیمت تمام شده کالا اثر غیر قابل انکاری بگذارد که حتی استفاده از پوکه را برای خیلی از مصرف کنندگان بصورت مقرون به صرفه نبودن در آورده و آنها را از خرید پوکه منصرف کند.

سایت ایران پوکه با در نظر گرفتن مشکلات مصرف کنندگان شهرستانی و در نظر گرفتن مشکلات موجود با ارائه لیست های مختلف از شرکت های حمل و نقل بار، روال کار، روش و شرایط حمل بار به وسیله آنها، و ریز قیمت های ارائه شده از طرف آن ها درصدد است تا شرایط مطلوب و مناسبی برای مصرف کنندگان پوکه در شهرستان های مختلف فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *