قیمت فروش پوکه معدنی 09183729556

مرکز خرید پوکه معدنی

مرکز خرید پوکه معدنی

ارتباط با مرکز خرید پوکه معدنی راه حلی ساده برای خرید آنلاین و بدون نیاز به حضور در محل را برای مشتریان فراهم می کند که اهمیت زیادی دارد.

مشخصات پوکه معدنی

پوکه فرم بسیار متخلخل از سنگ آتشفشانی منجمد ، معمولاً از روده بزرگ بسیار سبک است ، چگالی واقعی آن ، یعنی چگالی ماده پودر شده ، بین 2 تا 3 کیلوگرم در دسی لیتر و تراکم عمده آن ، یعنی چگالی مواد شل شده آزاد است. ، مقدار آن بین 3/0 تا 8/0 کیلوگرم بر دسی متر مکعب است. به عبارت دیگر ، پوکه بسیار سبک است. تقریباً از قوام مخلوطی از شن و شن و ماسه ، با گرانول های منفذ و سبک منفردی که به طور معمول روی آب شناور هستند یا فقط به آرامی فرو می روند. ذرات پوکه یا گرد یا زاویه دار هستند و قطر آنها تا 65 میلی متر است. برای بدست آوردن مصالح ساختمانی خوب باید فقط از ذرات در محدوده اندازه 1 -16 میلی متر استفاده شود.

 

انواع پوکه معدنی

ما فورانهای انفجاری زیادی را در آتشفشانهای خشکی دیده ایم اما فقط دو مورد بسیار کوچک در آتشفشانهای زیر اقیانوس. این اکتشاف به آتشفشان هاور می رود که کاملاً غرق شده است. وقتی هاور در سال 2012 فوران کرد ، مقدار زیادی پوکه شناور تولید کرد ، بنابراین می دانیم که فوران مواد منفجره بود. جریان های اقیانوس پوکه شناور را در امتداد خود جارو می کنند ، برخی از آنها تا سواحل شرقی استرالیا است. پوکه برای همیشه شناور نیست – آب به آرامی به سوراخهای پوکه نفوذ می کند ، و سنگین تر و سنگین تر می شود تا زمانی که در کف دریا فرو رود.

مرکز خرید پوکه معدنی به صورت آنلاین و 24 ساعته پاسخگوی مشتریان می باشد.

کشف و مطالعه پوکه شناور نسبتاً آسان است اما پوکه تازه فوران نشده همیشه شناور نیست ، حتی اگر بسیار سبک و پر از سوراخ باشد. هنگامی که پوکه از دریچه کف خارج می شود بسیار گرم و کاملاً مناسب است ، می تواند به سرعت آب را خیس کرده و به کف کف سقوط کند ، بنابراین احتمال این وجود دارد که برخی از پوکه های تولید شده توسط هاور در سال 2012 روی کف دریا نزدیک به آتشفشان باشد.

ساختار شیمیایی پوکه معدنی

 پوکه معدنی دارای ترکیب شیمیایی زیر است:

سیلیس SiO2 تقریبا. 55٪ آلومینا Al2O3 تقریبا. 22٪ قلیایی K2O + Na2O تقریبا. اکسید فریک 12٪ تقریباً Fe2O3. 3٪ آهک CaO تقریبا 2٪ منیزیم MgO تقریبا. 1٪ تیتانیا TiO2 تقریبا.

0.5٪ پوکه در هنگام فوران آتشفشان ، هنگامی که سنگ درون زا ذوب شده قبل از بیرون ریختن با گازها مخلوط می شود ، ایجاد می شود (شکل 5). ذرات سبک و اسفنجی به سمت بالا پرتاب می شوند و توسط باد منتقل می شوند. هنگامی که آنها خنک می شوند و دوباره به زمین می افتند ، ذرات جمع می شوند و سنگ های پوکه یا تخته سنگ ایجاد می کنند. بعضی اوقات سنگ مذاب بسیار سنگین است که نمی تواند از آن خارج شود ، در این حالت به بیرون می ریزد و به صورت یک سازه سنگی کاملاً همگن ، معمولاً تا حدودی کمتر متخلخل ، در پایین آتشفشان جمع می شود. بیشتر این رسوبات گدازه را می توان به صورت بلوک های سنگ طبیعی برای استفاده مستقیم در کارهای ساختمانی خرد کرد.

قیمت پوکه معدنی

قیمت پوکه معدنی براساس میزان خرید و نوع آن متفاوت است.

مرکز خرید پوکه معدنی با دارا بودن بهترین قیمت های خرید شرایطی را فراهم آورده،

که شما بتوانید بدون نیاز به واسطه های خرید و به صورت غیر حضوری

پوکه معدنی مورد نیاز خود را با اطلاع از قیمت آن خریداری کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *